ЗЛИНСЬКА ЗШ №1 І-ІІІ СТ.

Знайомтесь:

презентація вчителя історії Злинської ЗШ №1 І-ІІІ ст. Максименко Л.І.

презентація вчителя історії Злинської ЗШ №1 І-ІІІ ст. Грабового С.Я.

презентація вчителя початкових класів Голованової О.В.

презентація вчителя історії Романюкова С.М.


МАТЕРІАЛИ ІСТОРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВЧИТЕЛІВ ЗЛИНСЬКОЇ ЗШ №1 І-ІІІ СТ.


МИНУЛЕ ЗЛИНСЬКОЇ ОСВІТИ

МОЯ БАТЬКІВЩИНА - УКРАЇНА

УСС НА ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНІ

ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ

ЗЛИНКА В РОКИ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ

ІСТОРІЯ ШКОЛИ

ЗЛИНКА ТУРИСТИЧНА

КАСКАДИ

САДИБА СОЛОВЙОВА

ПРОЕКТ ОСВІТА В СВІТІ

ФРОНТОВИМИ ШЛЯХАМИ КОЛОДЄЄВА

УЧНІВСЬКИЙ ПРОЕКТ

ТРАДИЦІЇ ШКОЛИ

СЛОВНИК ЗЛИНСЬКОГО ГОВОРУ

8 коментарів:

  1. Радий вітати колег зі славної Злинки! Креативні і гарні презентації про себе ви підготували. Примітно, що у більшості з вас серед важливих пріоритетів учительської роботи є розвиток творчих здібностей вихованців, залучення їх до науково - дослідницької роботи з історії.

    Заслуговує на повагу, що самі педагоги роблять власні історико - краєзнавчі дослідження. Сергій Якович написав чудову роботу про Злинку під час війни. Є побажання - доповнити її списком джерел та літератури, і це додасть роботі науковості.
    Те ж можна сказати про презентацію - дослідження про діяльність УСС в 1918 р. на Єлисаветградщині. На титульній сторінці не вказано автора, не вказані джерела. А метеріал цікавий і має практичне значення.

    Дуже гарні дитячі краєзнавчі дослідження - вони брали участь і в учнівських наукових конференціях. Варто звернути увагу, знову ж таки, на важливість оформлення зносок на джерела та літературу, бажано в тексті (наприклад, робота Іржової М.).

    Зачепила за живе презентація - дослідження про учасника АТО В. Лашкула. Автор провів велику роботу, зібравши відомості про життя героя, сімейні світлини. Але ( !) не вказано - хто автор цієї роботи, звідки ці відомості , звідки фото. А це важливо.

    Колеги, ви організували і презентуєте дуже багато чудових результатів у напрямку історичних досліджень у вашій школі. Успіхів вам! Не сприйміть мої ремарки за критику, просто над цими деталаями нам усім варто попрацювати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хочу подякувати Петру Івановичу за теплі слова про нашу роботу. На сьогоднішній день одне з актуальних завдань сучасного вчителя — пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їх розумової активності, спонукання до творчості.
      Це означає, що вчитель має орієнтуватися на використання таких педагогічних технологій, з допомогою яких не просто поповнювалися б знання й уміння з навчального предмета, а й розвивалися такі якості учня, як пізнавальна активність, самостійність, уміння творчо виконувати завдання.
      Застосування дослідницького підходу в навчанні спрямоване на становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, на формування нових пізнавальних цінностей учнів і збагачення їх пізнавальної ціннісної орієнтації.
      Під час науково-дослідницької роботи з історії учні роблять перші кроки до самостійної наукової творчості. Вони вчаться працювати з науковою літературою, набувають навичок критичного відбору і аналізу необхідної інформації. А це в першу чергу сприяє розвитку учня, як дослідника, роблячи це практично непомітно і ненав'язливо для нього самого.
      Що стосується оформлення робіт, зауваження приймемо до відома ("не помиляється тільки той, хто нічого не робить"). Презентація про загиблого воїна АТО В. Лашкула - це робота Голованової О.В., а про діяльність УСС - Максименко Л.І. Дякую!

      Видалити
    2. Сергій Якович! Позиція Ваша та педколективу з питання історичних досліджень зрозуміла, сучасна, актуальна. Коли аналізуєш побачені уроки колег завжди відмічаєш: якщо на уроці учні задіяні в науковому пошуці, то вони мислять, вони активні, зацікавлені, продуктивні. Такий урок без сумніву є якісним.

      Хотілося б почути кілька слів від Ольги Володимирівни про роботу над дослідженням про історію Злинки.

      Видалити
    3. Добрий день, Петро Іванович! Рада з вами поспілкуватися. Мої книги занадто великий мають об'єм, тому їх не виставляли. Я продовжую працювати над дослідженням і вивченням історії свого краю, свого села. У серпні до 260-ї річниці с.Злинки вийшло музейне документальне видання "До історії одного села. Злинка у нарисах та віршованих розповідях Андрія Дуженка" накладом 500 прим. Вам якось передам, бо там є коротенька інформація про усі села навколо Малої Виски, вас вона зацікавить. Це - мемуари чоловіка 1980 року народження, свідка подій, який писав листи у 1962 році Махну В.Д, коли готувалося видання "Історія міст і сіл України". Історія села Злинки у віршованих розповідях, як вам таке?! Це - унікальний дідусь! Якщо ще можна її виставити, то спробую! Вона невеличка -140 с. формату А-5.

      Видалити
    4. Ольга Володимирівна, дякую за відповідь. Дуже цікаво було б побачити розповіді Дуженка. А ще є особливе до Вас прохання. У Вашій книзі про Злинку в частині , присвяченій 18 століттю, наводяться детальні карти нашої місцевості, яких я ніде не бачив у вільному доступі. Але ви наводите фрагменти, що зображують Злинку. Чи не маєте Ви повних варіантів цих карт, де зображувалися інші населені пункти , наприклад, Мала Виска, Лутківка, Мануйлівка. Якщо так, то буду дуже просити поділитися.

      Видалити
  2. Дякую вчителям Злинської І школи за цікаві матеріали, адже я і сам з Злинки, і хоча не раз цікавився історією села, я багато почерпнув для себе нового. Жаль лише що майже в усих джерелах з історії Злинки в роки ІІ світової війни, війна починається саме з 1941 року, і можливо я помиляюсь, прошу тоді мене пробачити, але я не зустрічав інформації про участь злинчан у воєнних подіях з 17 вересня 1939 по 22 червня 1941 р., тобто, з І періоду війни. Хоча я знаю що в цей період і мій дід воював у Польщі та Фінляндії. Виказую щиру подяку всім вчителям та учням, які взяли участь у збиранні та створенні цих матеріалів і презентацій. Бажаю Вам творчого натхнення.

    ВідповістиВидалити
  3. Так, Сергію, про Фінську війну і я нічого ніде не знайшла, окрім декількох фотографій на стенді у нашому музеї.

    ВідповістиВидалити